I'M BACK

hej igen alla blogg läsare! Om jag ens har några kvar :) Jag har ju tagit en liten paus..

 Som ni kanske inte vet bor jag inte längre i London utan efter många om och män så bor jag nu i Stockholm, staden som jag aldrig någonsin trodde att jag skulle bo i.

Jag och Mattias flyttade från London för han fick ett jobb på Malta, så vi bestämde oss för att efter nästan två år så var det dags att ge sig vidare. Det var inget lätt beslut att ta, lämna det vardagsliv bakom sig. Har verkligen haft turen att få så sjukt fina vänner! Men på något sätt känner man bara när man är klar, och i kombination med ett bra erbjudande på en värm ö, vem kan tacka nej till det? 

 Då kanske ni undrar vad gör vi då i Stockholm, jo det undrar jag med men nu bor vi här... Tänkte börja med att visa lite bilder från mina sensate månader från b.l.a Malta, Norrland, JKPG å lite Stockholm.  

Allmänt | |
Upp