DU FINNS FÖR ALLTID I VÅRT HJÄRTA

- I dag fick jag ett samtal av mamma att min älskade morfar somnade in i natt. Det spelar ingen roll hur förberedd man är, för man får ta samma smäll ändå. Jag gick från jobbet som tur hade jag både vän och pojkvänn här hemma. 
 
Det som jag alltid har fasat sen jag åkte till London har hänt. Att inte kunna vara där för min familj, jag känner mig hjälplös. Det känns tomt, som ett tomrum som aldrig kommer kunna fyllas. Min morfar var en underbar man som har åstakommit mycket i sitt liv. Han kommer finnas i allt det vackra och jag kommer minnas han för den han är. Nu har pappa en kompis där uppe och jag lovar att dom sitter och pratar minnen. 
 
Här kommer jag bjuda på några fina bilder, för det är precis så jag kommer minnas han. 
 
 
 
 
 
 
Allmänt | |
#1 - - Maria:

Fina fina <3

Upp