FOR REAL

- Jag måste säga att jag är så lycklig att ingen mindre än AMINA ska flytta hit. Jag har ett liv här och jag älskar det till varje pris. Men att få han någon man kan prata med som förstår än känner ä bättre än mig själv och RESPEKTERAR än för den man är saknar jag. Kan det bli bättre än att en av ens bästa vän flyttar hit? Jag och amina har följt varandra genom livet i ett par år nu, och jag tror inte att jag hade klarat mig lika bra utan henne! Att få ett sådant stöd, goda råd och så många skratt hittar men oftast inte i samma människa ! Därför har jag bestämt mig att till varje pris kommer jag alltid hålla fast vid dig. Jag vet att du kommer alltid finnas där och att våra barn kommer leka med varandra och jag ser fram i mot det. Men nu vill jag börja med att bara glädjas åt att du kommer hit och vill dela denna upplevelsen med mig som vi kommer ha som ett minne igenom livet tillsammans.

Jag tackar dig för alla lycka och glädje du ger mig.
Allmänt | |
#1 - - amina:

tack min älskling för de fina orden, right back at ya. längtar så jag dööööööör! pusspuss

#2 - - Haakonkatarina:

I found all information to be intriguing and motivational. It was meant for me to find this website without even having any intention of looking for subjects in this area.

Upp