GOD JUL

- Borta bra men hemma bäst som man brukar säga... I morse landdade jag i Göteborg där min kära bror plockade upp mig direkt att hämtade syster, sen vidare till farmor & farfar... Senare blev det A6 med Maria.. Det posetiva med Jönköping är att alla finns nära men det negativa är att man måste prata med alla man stöter på! Sen blev jag hembjuden till fina Nils och hans nya lägenhet. Vilket jobb, men det lönar sig. Sen hem igen med mammas goda mat och syskonen men vad fattades..? Jo det tog inte lång tid innan Boel knackade på dörren! Så granen är klädd vi har dock inte slagit in alla julklappar men nu sover alla och snön lyser vit på taken endast jag och syster är i lägenheten vaken.., tidopptimisterna! Senare ska jag gå in och lägga mig jämte Boel, imorgon blir det en fartfylld julafton med mycket glädje.. Sov gott och åter igen GOD JUL






Allmänt | |
Upp