SOM HASTIGAST

- Hej hopp jag vill borja med att saga jag har inget internet sitter knappt vid datorn och jag har nu min 3de telefon pa en vecka haha fraga mig inte hur det der hande. Livet rullar pa bra, ibland gar det upp och ner tror det beror mycket pa att jag kenner att detta er mitt liv mer och mer a jag borja sleppa tanken pa att jag ska vara her i 3 mander och sedan aka hem. Jobbet var jobbigt ett tag men nu borjar det venda, far en massa uttmaningar hela tiden och man blir bara battre pa att tackla dom. vill borja plugga lite med.. Har inget att klaga pa. Ar dock sugen pa att flytta nagon annanstans men vi far vel se hur det blir, for det ler ju inte bli en pa ett tag. Sa en snabb upptadering, nu ska jag logga ut ga hem steda ata och sova spannande va ?! Godnatt



Detta er nog det jag saknar mest fran sverige! Att man inte kunde fa en semla !
Allmänt | |
Upp