TOUR? THERE IS

- God kväll.. Nu har jag varit ledig i två dagar så skönt! I går kväll var jag bara hemma och i morse satte jag inget alarm helt underbart haha! I går var jag åter igen å letade lägenhet. Denna gång hade jag turen på min sida så jag och Boel kommer flytta till queensway väldigt litet men 30m till hide park så vad ska man klaga på? Inflyttnings datum blir den 30 januari å jag ska flytta ut på söndag men som tur är har man några riktigt fina vänner som man få luffa lite hos... I dag träffade jag mina fina vän marina som jag brukade jobba med men som har flyttat tillbaka till Brasilien men som var på besök. Hade jätte mysigt sen mötte jag upp med Alisson som också har varit ute ur landet ett tag så det blev två middagar... Nu måste jag kolla på The wizard of oz.. För i morgon ska jag på musikalen Wicked som handlar om vad som hände innan The wizard of oz. Med detta lilla inlägg säger jag god natt sov gott..

 

Jag och marina på min födelsedag


Allmänt | |
Upp