HAKUNAMATATA

- Tänkte berätta min dag, vaknade väldigt tidigt helt av mig själv så här behöver man inte någon, bara väldigt kallt så jag sover med två täcken :) Sen var det jobb hela dagen, William kom förbi på lunch, prata igen all missad tid. Sen var det lägenhetsvisning fort som bara den efter jobbet, helt underbar mäklare men det kändes inte hundra och efter ha pratat igenom mitt beslut med min kära bror (som är min mentor) så blir det nog inte den av olika anledningar. Sen mötte jag upp Gemma, Wen och Andrea för då skulle vi se en musikal vid namnet lion king musical. Helt underbar att få förtrollas bort i ögonblicket. Men också väldigt jobbigt jag saknar så att uppräda, om något skulle fattas i mitt liv det är ingen kille eller en massa pengar även om jag inte har något av det så skulle jag säga teatern ! Helt klart! Att få bara vara, å få andas, sova och leva teater! Så den 10 ska jag vara ute ur mitt rum, men var fan ska jag ta vägen då?? ja det är mig en fråga...Då får man inte glömma att säga hakunamatata- inga bekymer.. Usshhh nu vill jag bara sova då det blir mycket som står på agendan i morgon. God natt
Allmänt | |
Upp