DAY 10

- Jag ska berätta om min stormiga dag! Jo jag var ledig ville få lite gjort och äntligen klippa mitt slitna hår. Gick upp i tid hade frukost med Esma sedan skulle jag klippa mitt hår gick in på ett ställe och en utländsk kvinna skulle klippa mig VARFÖR GICK JAG INTE PÅ MIN INSIKT? Det kändes inte bra, inte ens från början. Hon brände nästan huvudet när hon skulle tvätta håret a i princip gick allt fel sen när hon klippte så åkte nästan mer än 20cm av och jag ville bara ta lite... sen klippte hon av luggen som jag ville spara, så hon klippte av tussar vet inte hur jag ska förklara så jag säger vad håller du på med? och hon fattar ju knappt engelska. Det slutar med att jag säger rör inte mitt hår... springer typ ut gråtandes, och tro mig jag ör inte den som är tjafsig när det gäller hår jag har klippt av det flera gånger men då ska jag vara för jag vill göra det! Jag ringde en annan salong åker dit och ber dom att fixa till det så jag ser normal ut! Och fy fan allt det håret som försvann kommer ta 2 - 3 år att få tillbaka! Åhhh jag är så arg jag kan inte ens titta mig i spegeln jävla kärring. Köpte lite som jag behövde till mitt projekt. Betalat min nya lägenhet och nu vet inte ens som jag vill ut i kväll ushh vill ingenting.

 


Allmänt | |
Upp