HERE WE GO AGIEN AND AGIEN

- Hej hopp en väldigt snabb uppdatering! JAG HAR FLYTTAT !! Äntligen till en lägenhet som jag bara trivs mer och mer i varje dag :) Fortfarande lite å fixa i gamla huset men det rullar sakta men säkert framåt . Jag har fått en massa hjälp av alla fina vänner jag har runt om mig tack ! Snart åker jag till birmingham på jobb resa där jag har blivit handplockad (vet att det är lite skrytsamt men ibland får man vara det) för att bli tränad nu när jag håller på att bli manger, men också ett tack för att jag har gjort ett bra jobb. Så jag håller på att jobba på min presentation som jag tror kan bli ganska bra om jag får alla mina idéer igenom. Väldigt nervöst men tre dagar kommer jag spendera där och tåget går på måndag men på söndag då kommer Amina och Boel hit :) ;) :) ;) :) ;) !!!!!!!! Så dom får klara sig själv lite men det är ju inga problem vi har ju veteranen som en gång har bott här. Just nu bor jag fortfarande i boxar men har man varit hemlös i nästan 3 veckor så spelar det ingen roll har så mycket annat att stå i så tar det när det kommer. Jag vet inte vad jag ska börja med att berätta allt. En sak som värmde mig väldig mycket i hjärtat var att träffa Sophie.. Detta är en av mina första vänner som flyttade hit för 8 månader sen nu med en annan vän Marie och vi har aldrig tid att ses fast vi bor i samma stad så detta ska ändras! Vi tog ett glas efter jobb i hennes gamla pub det blev både skratt och tårar! Tack fina du för att du fortfarande är en helt underbar vän ! Hade också en helt underbar middag med Ozlem och kan inte bärga mig till hennes bröllp blir av så därför har jag börjat gå på jakt efter en klänning, ja vet bröllopet är feb 2013 men man ska vara ute i god tid!

För tillfället är det mest plugg, jobb, och förberedelser för min resa. Efter jag kommer tillbaka så kommer jag ha mina bästa vänner här! Kan man må bättre när jobbet går framåt man får hit dom man älskar mest sen får man ett annat besök till alla hjärtans dag ;) kan knappt bärga mig.. Ne nu hinner jag inte skriva mer för i morgon har jag möte med min fotograf Ronja som ska filma mig haha så jag slänger in lite random bilder.. Enjoy sov gott

Allmänt | |
#1 - - Jenny:

Emelie!!!!! :D shiiit grattis grattis grattis :D :D va kul att allting ordnar upp sig för dig :D :D va glad jag blir för din skull!! Heja heja!

Upp