Tillägnat alla trädgårdstomtar i världen

Ja hörrni, jag har hört att jag ska känna mig hedrad att vara den första som någonsin får gästblogga på Emelies blogg, och det tycker jag var ett bra val. Jag har ju en del att säga liksom. Det första, Ronja, din back-space tangent håller på att ta mitt liv, jag vill bara rycka bort den och slänga den på dig. Men det är lugnt, jag har ett glas vin i handen och ett antal snygga, underbara tjejer runt mig så jag släpper det. Den här gången i alla fall.

Det sjukaste har hänt idag, det snöar i London, jag tror aldrig att jag har sett stan så här tidigare. Emelie tycker att det är mysigt och påminner om hemma, jag tycker att det är en pain in the ass. Tack och lov så tänkte jag igenom mitt skoval innan jag klev ut och skippade 15 cm-klackarna. Haha annars hade jag nog ramlat på rumpan, det hade gjort ont... Imorgon kommer Boel och Amina och vi ska ut och spatsera i Hyde Park i t-shirts och klackar, sug på den ni! Och folk säger att tjejer inte är tuffa, pffh...

Sen vet jag att Emelie verkligen skulle vilja att jag gjorde en annan sak också innan jag stänger ner detta inlägg och vi ger oss ut och gör stan (Ronja, din jävla tangent ligger bra illa till right about now...), och det är att ni ju måste klicka er in och spana in min och charlottes blogg också. Det gör ni alltså här : style-encounters.com! Så in och klicka, klickeliklickeliklick alla små trädgårdstomtar!!

Allmänt | |
Upp