NASTY

hej... vilken helg alltså... på söndag morgon påväg hem kände jag det där lyckoruset i hela kroppen! man kan leva för att bara få känna det igen! Var ute i lördags med Hanna Ronja och William plus hans 3 tjejkompisar som var helt underbara kommer snart träffa dom igen, i går var jag Mattis och Dag på bio på den nya contagion som var faktiskt bra... nu är det städ dags som gäller, blir bara så jävla trött på dett hus ibland, inget personligt men jag blir galet det är så grisigt rent ut sagt ! Tog en timme att städa köket i morse, börjar bli trött på skiten riktigt trött. Känner man inte själv att man ska göra nått åt det? Ne tydligen inte jag har med börjat skita i allt stämningen smittar väl av sig men i dag ran det helt enkelt över! Så ja å M har varit jätte duktiga och nu är det en massa tvättar och sen vårat rum med jag kommer lägga upp resultatet ;) Ses senare....
Allmänt | |
#1 - - Boel:

Duktigt!!!

Upp