TRACK OF TIME

- Jag har varit super dålig på att blogga men jag har inte varit hemma alls, knappt duschat! Jobbat har jag gjort, träffat en massa finna människor, festat, umgåts med tjejerna, träffat intressanta människor, det är omöjligt att allt som händer dig här inte kommer förändra än, allt man tar in... Det händer så mycket att jag inte har koll på dagar längre eller i vilken ordning allt har hänt men roligt har jag haft.

 

Det känns som om jag inte lever detta liv utan att jag tittar på en film på mig själv... Det är som alla perspektiv sakta men säkert suddas ut men också förstärks något enormt. Och för varje dag känner jag mig längre, och längre ifrån mitt liv i sverige och alla som där finns. Vet inte riktigt var jag hör hemma eller med vem...

 

Jag tror  jag behöver samla mina tankar lite, och kan det bli bättre än att min syster min bästa vän kommer hit! Jag behöver dig och saknar dig!



Foto: Mattias Högvall
Allmänt | |
#1 - - Anonym:

Söta snart ses vi <3

Upp