23:12

- God kväll, inte riktigt haft tid till att blogg eller sitta vid daton i huvudtaget... I dag har jag jobbat i går skulle jag hanna lovisa och challle gå på bio men det var slut sålt så efter några försök runt om i London bestämde vi oss att ha mys kväll hemma hos hanna och ronja istället, som blev ett stort plus! Efter ca 15 min sov alla utan lovisa som var vaken med mig under hela filmen trevligt haha
I morgon blir det besök från sverige i vårat lilla hus och ute kväll på det med, vi kommer bli ett gäng på ca 13st väldigt trevligt, men först och främst ska jag jobba :) I med att jag ska upp tidigt tänkte jag unna mig ett "ensam mamma söker" avsnitt sen ska jag in i dimman ! God natt gått folk...

Tänkte bara visa denna helt underbara lilla söta käning kostar dock 4000kr men men det är väl inget;) Inte om man jobbar på Harrods i allefall!
Allmänt | |
Upp