I REALLY DO NOT TRUST YOU

- Kom hem i går efter jobbet, sov å kollade på film vaknade nu ska till jobbet igen, men jag känner mig fortfarande inte utvilad ?! Måste hitta mitt inre lugn. Måste göra saker för min egen skull och får vara lite egoistisk. Jag har börjat fråga mig själv, varför gör jag detta? Varför flytta och börja ett nytt lv med människor som man inte kan lita på släppa in nya folk som man inte ens vet vad dom heter i efternamn. Jag vet med mig att få människor som jag har träffat kommer jag inte kunna släppa när jag ge mig av, och visa kommer bli så skönt att slippa. Man lär verkligen känna sig själv på ett helt nytt sätt man utmanar sig själv till nivåer jag inte trodde fanns! Jag må kanske vara lite naiv svensk som jag är, men man förstår mer än vad man tror. Nu börjar allt bli glasklart på något sätt... Jag avslöja en liten hemlighet med, jag har börjat planera mitt nästa steg från London, och det kommer bli underbart :)
Allmänt | |
#1 - - boel:

vad är ditt nästa steg?! btw så är det jag som har ringt dig massa ggr idag=) pusss

#2 - - emelie:

hej babe ! ja jag undrade vem som hade ringt ! jobbade dock :( men i morgon slutar jag 9 din tid så det är bara ringa om du har möjlighet... mina planer ska du allt få höra. ! puss

Upp