PURE PLEASURE

- jag har haft en underbar dag och det bästa är att den är inte över än! Det började med att jag vaknade upp väldigt bakis och kände mig fortfarande lite full men det var varmt och jag sov som en prinsessa. Sedan begav jag mig mot bank där jag mötte upp samme och davve för lite lunch! Samme bor nu mera här så han kommer ni garanterat se mer av i denna blogg :) Vi åt och tog oss in mot hyde park promenerade runt hittade lite presenter och hade allmänt trevligt. Jag måste bara få utlopp för mina känslor. Dessa två killar är helt underbara! Så lätta trevliga verkligen dom ultimata vännerna! Nu ska jag bege mig mot covent graden för att möta upp Linn förmodligen davve kanske josef och olivia och dricka ett gals vin med trevligt sällskap, så får vi se var vi slutar.

Det bästa i dag: mitt och sammes hysteriska skrattanfall med deaves ifrågasättande blick. Varför vara normal?



Upp