SO MUCH

- En snabb uppdatering. jag är här nu har ett jätte fint hotellrum / lägenhet som jag delar med al en jätte snäll tjej.. Det har varit tuffa dagar. Först kom vi och visade våran presentation som gick bra sen var hela dagen om oss hur man ska tänka och hur man ska göra som en manger sen gick vi ut på middag. Med hem läxa, vi skulle läsa olika historier hur man kan ta in detta till ditt sätt att tänka som en chef och hur man detta hjälpa din affär och en massa mer.. Gick och la mig vid 2 sen började vi vid 8 i morse... och det var inte riktigt lika roligt som i går. Vi delades in i grupper var tvungen att analysera texter och jag kände att min personlighet inte kom fram att jag kan mer... så mycket som jag har testats i dag har jag inte gjort på ett år. Jag är ganska besviken på mig själv å vill bara visa att jag kan mer, men det är ju en dag i morgon också. Det är min sista dag här sen tar jag tåget hem till London igen å få vara med mina tjejer. Men jag fick en bild skickad av mattias som gjorde mig väldigt glad, från när vi var i Paris och träffade tre helt fantastiska människor satt å drack vin å fick höra deras livs historier. Nu ska vi alla ut å bowla, dom vill väl att man ska vara lite avslappnad men vet inte om det går med allt jag har i mitt huvud ! hörs senare. puss å kram

 


Allmänt | |
Upp