HAKUNAMATATA

- Hej hopp... Jätte dålig upptadering... För att:
  • Jag har inte haft tid att sitta ner å faktiskt dela med mig av mitt liv.
  • Jag har tycket det har varit så skönt att slippa allt som har med en dator att göra.
  • Plus att jag inte har något internet :)
Ne men i går firades Ronja men i dag är hennes riktiga födelsedag SÅ GRATTIS GUMMAN ! Vi hade en överaskning fets haha sen gick vi ut till en ny klubb. Jag hade riktigt trevlig i allefall :) sen snosade jag jämte min älskade Boel som by the way Har fått ett Jobb så grattis till henne med! Vi håller fortfarande på att fixa packa upp fixa förvaring men det rullar framot älskar vår lägenhet och framför allt vårat läge. I dag är jag ledig men ska hålla en träning för alla tjejer på jobbet, lite nervöst men det kommer nog gå bra och ska bli väldigt roligt :) så nu ska jag förbereda mig för detta å sluta å snika av deras internet.
Slänger in lite bilder fron Oxford med Enjoy
Allmänt | |
Upp