STOP OVER ANALYZING

- Hey nu ligger jag i sängen och kollar upp lite öppen tider till min #att göra lista i morgon, ganska mycket att fixa.  Är ledig och det kommer jag försöka att utnyttja till fullo. En annan vid namnet Boel springer runt och packar ihop för att flyga hem till sverige om några timmar. Ligger väl i familjen hur hon och jag packar minuterna innan vi ska åka. Så jag blir en vecka själv. Utan vän och utan pojkvän som också befinner sig i Sverige. Men det ger mig mer tid till mina fina tjejer Hanna och Ronja som snart kommer att ****** hem. Vill inte skriva ordet för då blir det för verkligt.

 

Just nu går jag igenom en fas i mitt liv då jag känner att varför ska jag göra något som inte gör mig glad. Varför ska jag stå ut med att ta skit när man inte förtjänar den?

Jag jobbar gärna hårt och det gör jag med nöje, det sitter lixom i ryggraden att det är så det funkar men den dagen när man tappar allt sitt självförtroende och dom människorna som en gång har trott på dig och peppat dig vänder ryggen och letar efter fel, är det inte lika lätt att jobba dom där övertimmarna längre för du har tappat din passion till det. Det är precis så jag känner. jag älskade mitt jobb det var det som var mitt center för mitt liv här men sen kom jag till en punkt då mitt privat liv blev mitt center och där jag jobbar känns det inte riktigt accepterat. för dom förväntar sig att du ska ge upp ditt liv för ditt jobb så som dom har gjort. Jag har inte problem att lägga allt jag har på mitt jobb men inte för den lönen jag tjänar och inte ens för något som genuint intresserar mig.

 

 

This is your Life. Do what you love and do it often.

If you dont like something, change it.

Getting lost will help you find yourself.

Start creating.

Live your dream and wear your passion.

 

Därför har jag tagit beslutet att söka ett nytt jobb, börja plugga engelska som var från första början mitt mål. Lära mig grammatiken rätt. Ta det tillfället när jag nu bor i England. Sluta vara bekväm och kasta mig in i ett helt nytt yrke var det blir har jag ingen aning men det känns som det är dags. För på vägen hit har jag lärt mig så mycket. Och det är jag evigt tacksam för. Jag är alldeles för ung för att nöja mig, det är hungern som får dig att sträva vidare. Och där har jag fina Mattias som är helt underbart bra stöd och som får mig att öppna ögonen när jag behöver det som mest. tack.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Allmänt | |
Upp