23:22

- Hej alla där hemma ! I dag har jag jobbat!!! Jag har organiserat och fixat i vårat lager då det gick till den gränsen att jag kunde inte se alla röra mer! Men fint blev det och nu har vi satt upp lite kort med på oss alla ted tjejer! riktigt hemtrevligt... Kommer också få byta våran uniform på jobbet vi har sålt så bra så inget mer svart. Detta är vårat lilla "pris" kan man väl säga, dom vill att vi ska ha klänningar men i med att allt är för kort för mig!! åhh vilka problem va ? haha ne men så jag få välja på allt så vi får väl se vad jag tar... kanske ett par höga utsvängda byxor lite 70-tal är väl alltid snyggt?! I med att jag var som medvetslös när jag skulle gå upp i morse ska jag nog sova snart med mat i  magen och ett ensam mamma avsnitt så är jag nöjd att avrunda kvällen :) Sov så gott!


ursäkta mitt ansikte men denna snygga kavaj har vi fått in :)


svårt att se men på ett ungefär så ser det ut i vårt så kallade lager haha
Allmänt | |
Upp